Referencing
Google's SEO criteria!

Wie op een dag alle geheimen van Google onthult, zal ongetwijfeld wereldleider worden! Hoe kan een website op de eerste pagina van de meest gebruikte zoekmachine ter wereld belanden? Google heeft zijn eigen criteria. Wij lichten een tipje van de sluier voor u op.

SEO : 2/3 van de klikken voor de top 3 !

Waarom moet ik op de eerste pagina van Google staan ?

Wanneer u een zoekopdracht uitvoert, kijkt u verder dan de eerst voorkomende resultaten?

Nee, dat is dus al een goede reden. Waarschijnlijk is het niet genoeg om u te overtuigen. Geen probleem, wist u dat de eerste drie resultaten van natuurlijke referencing bijna 2/3 van de klikken van internetgebruikers centraliseren?

De helft hiervan gaat niet verder dan het eerste voorstel van Google. Gek, niet? Alhoewel het de realiteit is!

3 tips voor natuurlijke referencing

1. INHOUD:

Het gaat hier om de pagina's, menu's en teksten die op uw website zijn opgenomen. Het is noodzakelijk om een goede selectie te maken van uw trefwoorden, die gerelateerd zijn aan uw activiteit. Bovendien zal het eveneens nodig zijn om voor de juiste locaties te kiezen. Daarbij zou het handig zijn om een soort skelet te bouwen. Een boomstructuur met subpagina's en interne links tussen de inhoud. Wees zo origineel mogelijk om de interesse van de internetgebruikers op te wekken.

2. KOPPELINGEN:

Aarzel niet om uw pagina's op de verschillende media te delen. We hebben sterke koppelingen nodig die ook van externe bronnen afkomstig zijn. Sociale netwerken, externe websites en gidsen. Geef echter voorrang aan kwaliteit boven kwantiteit. Geef macht aan uw domeinnaam en geniet van de macht van anderen.

3. ONTWERP EN INTERESSE:

Gebruikers die uw website bezoeken, dienen zich een paar minuten te vestigen. Zorg ervoor dat ze meer willen weten. Voorkom hoge bounce rates, m.a.w. mensen die meteen uw website verlaten. Dat is heel slecht. Om die reden is het best om geen externe links te plaatsen. Als u de deur voor mensen opent, wees dan niet verbaasd dat ze u verlaten.

SEO-experts

Deze tekst geeft slechts een kleine greep uit de vele facetten van SEO en de complexiteit van Google. U moet ook aandacht besteden aan uw metadata, uw ontwerp, en ook rekening houden met de responsieve versie van uw website.

Is het te ingewikkeld ? Daar zijn we voor!
Contacteer een van onze webdesigners en SEO professionals.



Deze artikelen kunnen u ook interesseren!

27/04/2020
Voice Search SEO:
hoe uw site optimaliseren?
Lees meer
10/04/2020
Google:
SEO, mythe of realiteit?
Lees meer
27/03/2020
COVID-19
reclamecampagnes blijven belangrijk!
Lees meer
Cookie-instellingen aanpassen

Beste gebruikers, deze site bewaart cookies op uw computer. Het doel is om uw ervaring op onze website te verbeteren en u tegelijkertijd meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden.

Als u meer informatie wilt over de cookies die wij gebruiken, raadpleeg dan ons Privacybeleid. Door cookies te accepteren, stemt u in met het gebruik ervan. U kunt de instellingen van de cookies ook aanpassen.

Als u weigert, worden uw gegevens niet bijgehouden wanneer u deze site bezoekt. Er wordt slechts één cookie gebruikt in uw browser om uw voorkeur dat u niet gevolgd wilt worden te onthouden.

  • Instellingen aanpassen
  • Alle cookies accepteren en verdergaan naar de site