InstagramProximedia wil graag een nieuw netwerk veroveren!
Op 14 februari vond Proximedia de liefde. Haar naam? Instagram. Tussen een digitaal bedrijf en een gerenommeerd sociaal netwerk moest er wel een klik zijn. Maar zoals Proximedia weet, zijn er veel huwelijkskandidaten. Hij wil haar dus het hof maken op een originele manier. Door dit ouderwetse flirten wil hij vooral zijn familie in de schijnwerpers zetten.
Vandaag de dag vertegenwoordigt de groep duizenden klanten in heel België. Bloemisten, restauranthouders, elektriciens, tuiniers, kappers... Te veel om ze allemaal op te noemen.
"Heb je die te gekke schotel gezien?”
Het idee? Al bijna een jaar lang zet het Marketing-team al zijn klanten graag in de schijnwerpers met hun verschillende organisaties. Maar het team wilde heel graag een stapje verder gaan. Vanaf nu, wanneer de teamleden gaat eten, bloemen of chocolade kopen of hun baard of nagels laten knippen, gaan ze naar het huis van een klant. Ze gaan op zoek naar de originele touch van de plek en dragen dit uit op sociale netwerken. Ze zullen ook proberen om wedstrijden te organiseren, met de medewerking van vakmensen!
Een foto, een tag en de start van het succes!
Wat vindt u op onze Instagram-account? Wem, één ding is zeker, het zal niet al te serieus zijn. Het worden mooie publicaties, met mooie gerechten, mooie realisaties en/of atypische plaatsen. We zullen ook proberen een grappige en originele story te creëren.
Wilt u ons graag volgen?
Voeg Proximediabelgium toe op Instagram ! En zoals de anciens zeggen: Follow us, we’ll follow back. Enfin, u heeft het begrepen ! https://www.instagram.com/proximediabelgium