Marketinghorror
Op de tweede verdieping van de Proximedia Tower heeft zich zojuist een tragedie afgespeeld. Christophe Dandois is vermoord. Er zijn meerdere verdachten. Maar het onderzoek is stilgevallen. In het Marketingbureau is de ziel van de overledene aanwezig. Wie heeft de moed om binnen te gaan? Ben jij een dappere ziel? Probeer het dan!
Een hartverwarmende soep ...
De geur van soep trekt de aandacht in de gangen. Precies om 12.00 uur ‘s middags is het hele gebouw ervan doordrongen. We horen een schreeuw: "Aan tafeeeeeeeeeeeel! Wie heeft het lef om van mijn soep te proeven?" Het is Christophe's stem die weerklinkt. Wie durft, kan er zijn hart en ziel aan verwarmen.
Heb je zin om dit bevreemdende moment met ons te delen? Op 31 oktober, om 12 uur ‘s middags, verwacht het buitenissige Marketing-team je op zijn kantoor! Wil je dat ze een kom voor jou bewaren? Vul het deelnemingsformulier in.
Booooeeee!