Bd. de l’Humanité 237 - 1620 Drogenbos
Maandag - Donderdag : 9u00 - 18u00
Vrijdag : 9u00 - 16u00
fr|nl

Carrousel:de geheimen van het succes

Heeft u ooit gehoord van het aanmaken van een carrousel op LinkedIn als commerciële tool? Als functie die onmisbaar wordt op dit netwerk, positioneert het carrouselformaat zich als een must in digitale marketing. Een trend in 2020 die niemand meer kan negeren. In 5 punten vertellen wij u waarom.

Carrousel Linkedin Proximedia1. Het is gemakkelijk

Het aanmaken van een dergelijke publicatie is echt kinderspel. Het enige wat u hoeft te doen is een pdf-bestand te maken met de verschillende elementen die in de carrousel moeten worden geïntegreerd en deze te delen op het sociale netwerk, voor een onmiddellijke opwaardering.

2. Het is verleidelijk

Elke klik of overgang naar de volgende slide wordt door het LinkedIn-algoritme als een interessante actie beschouwd. Dit kan alleen maar gunstig zijn voor het boosten van uw profiel. Als ze visueel goed in elkaar steekt, kan het zijn doel niet missen.

3. Het is efficiënt

Als ideale vorm van publicatie voor het verankeren van informatie en het ontwikkelen van een relevante online strategie, heeft de carrousel alleen maar voordelen. Haar aantrekkelijke formaat maakt het ook mogelijk om tegelijkertijd diverse berichten te versturen: dat is bijna uniek.

4. Het is verslavend

De tijd die uw publiek erop doorbrengt, wordt door het sociale netwerk in aanmerking genomen als interesse in de publicatie. Omdat ze de aandacht langer monopoliseert, blijkt de carrousel voordelig te zijn, dit wordt gezien als een garantie voor de kwaliteit van de auteur of de inhoud.

5. Het is een investering

Rekening houdend met het "succes" van uw profiel in functie van de tijd die u aan de publicatie besteedt, zal LinkedIn in de verleiding komen om uw nieuws in de toekomst in de kijker te zetten, wat voor extra interesse zorgt. De winnende strategie? Een berekende afwisseling tussen dit soort content en formats die voor meer interactie zorgen: bezoeken, van pagina's, CTA... Bent u geïnteresseerd in deze aanpak? Aarzel niet om onze medewerkers om advies te vragen.

Ook te ontdekken op onze blog:

 



Deze artikelen kunnen u ook interesseren!

20/09/2023
De komst van call-to-action-knoppen op LinkedIn
zal u helpen uw publieksbetrokkenheid te verbeteren
Lees meer
29/08/2023
Creëer kanalen op WhatsApp
om beter te communiceren met uw publiek
Lees meer
20/07/2023
Ouders zullen de content op Snapchat
kunnen controleren
Lees meer
Afspraak nodig?
Maandag - Donderdag : 9u00 - 18u00
Vrijdag : 9u00 - 16u00
Beste gebruikers, deze site bewaart cookies op uw computer.
Het doel is om uw ervaring op onze website te verbeteren en u tegelijkertijd meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden. Cookies worden ook gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Als u meer informatie wilt over de cookies die wij gebruiken, raadpleeg dan ons Privacybeleid. Door cookies te accepteren, stemt u in met het gebruik ervan. U kunt de instellingen van de cookies ook aanpassen. Als u weigert, worden uw gegevens niet bijgehouden wanneer u deze site bezoekt. Er wordt slechts één cookie gebruikt in uw browser om uw voorkeur dat u niet gevolgd wilt worden te onthouden.
Cookie-instelling bewerken