Bier en frietjes veroveren het hart van Proximedia en vallen in de smaak
Proximedia op haar best!
Op 1 en 2 augustus stonden twee nationale trotsen op de voorgrond: Belgische bieren en frietjes ! Twee monumenten van onze gastronomie die wereldwijd worden geëxporteerd en die bijdragen aan de reputatie van ons mooie land. Proximedia besloot om beide tijdens een gezellige namiddag in de kijker te plaatsen.
20 kilo frietjes
Het Marketingteam besloot bij deze gelegenheid een pop-up frituur te openen in het hart van het Proximedia gebouw:
- Chirstophe Dandois in de rol van de frietenkoning;
- Jérémy Delforge in de rol van de kelner;
- Nathalie Aerts in de rol van de brouwer.
De bedoeling was eenvoudig: alle teams samenbrengen om een gezellige moment te beleven. Elke medewerker kreeg als opracht om bier uit zijn regio mee te brengen. Met of zonder alcohol, biologisch, ambachtelijk, er was voor ieder wat wils!
Uiteraard was het slechts een proeverij. Enkel de goede sfeer en de heerlijke frietjes - die met liefde bereid werden – konden de hoofden op hol brengen. Meer dan 20 kilo aardappelen waren nodig om de gasten tevreden te stellen!
Voor de gelegenheid besloten de brouwerijen Bisou M'chou en la Rogère zich bij het evenement aan te sluiten. Dankzij deze samenwerking konden al onze medewerkers nieuwe smaken ontdekken.
Samenhang ten dienste van onze klanten
Bovendien is dit evenement een goede manier om de samenwerking tussen de afdelingen te versterken. Het is belangrijk dat medewerkers elkaar kennen en met elkaar kunnen communiceren. Bij Proximedia is ook de teamgeest een essentiële factor. Dit is de beste manier om al onze klanten kwaliteitsvolle diensten aan te bieden. Het werkt al meer dan 20 jaar!
Zoals Country Manager, Thierry De Bock, zo goed zei: "Proximedia jij bent het, wij zijn het!".
Vind alle foto's van deze geweldige dag in onderstaande galerij weer.